Shop safely at elfcosmetics.dk
Free shipping on orders over 289 kr
Shipping from 30 kr
Fast delivery - 2-5 weekdays
0
0

FAQ

Her på siden kan finde svar på de mest almindelige spørgsmål. Hvis ikke du kan finde svaret der, så er du naturligvis mere end velkommen til at kontakte os.

Bestilling & Betaling

Her finder du de mest almindelige spørgsmål der opstår, når man skal bestille et produkt på webshoppen.

Samtidig finder du svar på, alt omkring betaling og betalingsmuligheder der findes i webshoppen.

  • Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

    Du kan betale med de flest betalingskort, såsom; Dankort, Visa, MasterCard, American Express.
    Vi giver dig også mulighed for, at betale med MobilePay – det er super simpelt, du følger blot instruktionerne når du har valgt MobilePay som betalingsform.

  • Hvordan tjekker jeg min ordrestatus?

    Venligst log ind på din brugerkonto for at se, om din ordre er blevet sendt. Herinde finder du desuden dit tracking nummer, når ordren re sendt, som du kan bruge til at følge din pakke med. Du vil modtage en bekræftelsesmail så snart pakken er sendt fra vores lager, heri finder du desuden også tracking ID som du kan benytte til at følge din pakke.

  • Hvordan betaler jeg med Mobilepay?

    Når du vælger MobilePay til at betale for dit køb, skal du blot følge anvisningerne. Det er “omvendt” af hvad du er vant til, når du sender penge til veninderne – her skal du taste dit eget mobilnummer, så vi kan trække betalingen fra din MobilePay konto. Det er super nemt, og du skal ikke have dit betalingskort op af tasken.

    Til orientering skal du, første gang du betaler med MobilePay på nettet bruge dit NemId til at aktivere MobilePay betaling i din app (på mobilen).
    Du vil få en anmodning i MobilePay app’en, som du skal godkende – førend betalingen går igennem.

    Alt sammen bliver du ført igennem, når du vælger MobilePay til at betale for dine vare.

  • Hvordan søger jeg efter et bestemt e.l.f. produkt?

    Øverst på siden finder du søgefunktionen – her kan du taste produktet du søger. Ellers kan du browse igennem vores produktkategorier, ved at vælge præcis den produkttype du leder efter.

    Du kan også bruge vores sorteringsmulighed, til at organisere resultaterne efter pris eller popularitet. Det gør det nemmere for dig, at rangere produkterne som du ønsker – og vælge det produkt du ønsker at købe.

  • Hvor kan jeg få information om e.l.f. Cosmetics tilbud?

    Hvis du altid vil være orienteret om vores nyheder, tilbud og meget mere – så er vores nyhedsbrev et godt sted at starte. Tilmeld dig nederst på vores forside.

  • Hvor lang er leveringstiden?

    Fra du modtager bekræftelses mail på, at din pakke er sendt fra vores lager går der typisk 1-4 hverdage før du har din pakke.

  • Kan jeg benytte ekspreslevering?

    Ja – via GLS har du mulighed for at bestille ekspreslevering af din pakke. Se priser og betingelser under ekspreslevering, når du vælger forsendelse.
    Vælger du ekspreslevering kan du få din pakke leveret indenfor 1 dag.

 

Levering & Retur

Har du spørgsmål til leveringen af de produkter du har bestilt, eller vil du vide mere om leverings mulighederne?

Har du fortrudt et køb, mangler noget i din bestilling eller er et produkt beskadiget under fragen?

Så skulle du gerne finde svaret herunder, ellers hjælper vi dig naturligvis videre.

  • Hvor er min pakke?

    Når du modtager din bekræftelsesmail på, at vi har afsendt din pakke, modtager du samtidig et link til Track & Trace. Her kan du følge din pakke, og se hvor langt den er.

  • Hvad er vores retur politik?

    Du kan læse alt om retur ved at klikke her.

    Husk når du sender en pakke retur, så skal du printe ud og udfylde vores retur ark – det kan du hente lige her

  • Skal jeg selv betale for at sende min pakke retur?

    Ja, du skal selv afholde omkostningerne ved returnering.

    Er der tale om en reklamation, så refunderer vi rimelige returomkostninger, såfremt reklamationen er berettiget. Hvis du har modtaget et beskadiget produkt, så kontakt os pr mail eller telefon – læs mere her

  • Hvordan opnår jeg fri fragt?

    Du opnår fri fragt hvis du køber e.l.f. produkter for mere end 289 kr.

  • Hvornår kan du ikke sende et produkt tilbage?

    Du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret. Læs venligst vores handelsbetingelser igennem – klik her

  • Hvordan retter eller annullerer jeg min ordre?

    Hvis du har tastet leveringsadresse forkert, eller du ønsker at andre rettelser, så kontakt venligst vores kundeservice hurtigst mulig på info@elfcosmetics.dk – eller ring til os på tlf. +45 70 72 46 00

  • Hvad gør jeg, hvis der mangler noget i leveringen, eller et produkt er beskadiget?

    Venligst kontakt os, ved at ringe på tlf +45 70 27 46 00 – eller send en mail til info@elfcosmetics.dk. Du skal oplyse os dit ordrenummer og hvilket produkt du ikke har modtaget. Manglende produkter i din ordre, som er på lager vil blive sendt samme dag (inden kl.15), hvis der ikke er udstedt en tilbagebetaling til dig. Produkter der er beskadiget i leveringen vil naturligvis blive fuldt refunderet. Venligst sørg for at kontakte os hurtigst mulig, og senest indenfor 90 dage, ellers frafalder din mulighed for refundering.

  • Hvad gør jeg, hvis jeg har tastet en forkert leveringsadresse?

    Kontakt venligst vores kundeservice på info@elfcosmetics.dk. Sørg for at give os den korrekte adresse her i denne mail. Hvis din pakke ikke er sendt afsted endnu, retter vi gladelig adressen til. Dog kan vi ikke holdes ansvarlige for, hvis du har tastet den forkerte adresse og pakken allerede er sendt afsted.

 

Produktinformation

Her finder du svar på alle spørgsmål vedrørende vores produkter og deres indhold.

  • Er e.l.f. produkterne allergivenlige - og hvor kan jeg se produktindhold?

    Under hvert produkt finder du produkternes indhold beskrevet (på engelsk). Hvis du fortsat er i tvivl omkring indhold eller allergi, så send os en mail på info@elfcosmetics.dk så skal vi hjælpe dig videre.

    Du kan også læse mere her: European Commission database

  • Bliver e.l.f. produkter testet på dyr?

    NEJ! Hos e.l.f. Cosmetics tester vi ikke vores produkter på dyr, og vi tager stor afstand fra sådan praksis.

    Vores produkter indeholder ikke animalsk ingredienser. Bivoks er blevet erstattet med syntetisk bivoks og lanolin er erstattet af Bis-Diglyceryl Polyacyladinpale-2.

    I USA støtter e.l.f. Cosmetics arbejdet imod misbrug af dyr, blandt andet igennem HSUS , samt som partner med PETA i projektet ”Caring Consumer Project” i USA.

  • Hvor kan jeg købe e.l.f. Cosmetics i forretningerne?

    Vi forhandler også e.l.f. Cosmetics hos Føtex og Bilka. Du skal dog være opmærksom på, at de ikke nødvendigvis fører de samme sortiment som du finder her i webshoppen.

 

Min konto

Her finder du svar på spørgsmål vedrørende brugeroprettelse i webshoppen, køb uden bruger og meget mere.

  • Hvordan opretter jeg en konto?

    Du kan på et hvilket som helst tidspunkt oprette en bruger på elfcosmetics.dk/opret-bruger (indsæt link).
    Vi har dog valgt, at vi ikke vil tvinge dig til at have en brugerprofil på vores webshop – men det vil gøre dine indkøb på webshoppen meget lettere, så du ikke skal taste alle leveringsoplysninger m.m. igen og igen. Det er helt op til dig. Hvis du har yderligere spørgsmål til oprettelsen af en brugerkonto, så skriv endelige til os på info@elfcosmetics.dk

  • Kan jeg købe uden at oprette en konto?

    Ja, det kan du sagtens.

    Hvis du har lyst til, at komme igen og købe flere e.l.f. produkter, så anbefaler vi at du opretter en bruger, det gør det meget lettere at købe og bestille produkter meget hurtigere. Det er helt op til dig.

  • Hvordan sletter jeg min konto?

    Hvis du ønsker at slette din bruger, skal du blot logge ind på din profil. Du kan logge ind her

    Nederst på din profilside kan du naturligvis slette din konto, hvis du ønsker det. Det håber vi naturligvis ikke.

 

Klager

  • Hvordan klager jeg?

    Hvis du ønsker at klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@elfcosmetics.dk. Hvis ikke det lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

    EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse.

X
X